Even voorstellen... Gwendolyn


Gepubliceerd op 20 juni 2017 Er zijn 0 reacties

Als je wel eens hebt gebeld of gemaild met CultuurWerkt! is de kans groot dat je met Gwendolyn hebt gesproken. Als cultuurfan heeft zij van haar hobby haar beroep kunnen maken. Zij is namelijk onze Customer Happiness Officer. Haar functie? Jou blij maken! Tijd voor een nadere kennismaking.


Customer Happiness Officer? Nog nooit van gehoord…
“Haha! Mijn collega’s hebben mij benoemd toen ze merkten hoe blij ik werd van anderen blij maken. Het is mijn verantwoordelijkheid het hele proces te bewaken: van het moment dat je op onze website terecht komt, tot het moment dat je in het theater zit en het doek omhoog gaat. Verloopt het bestelproces soepel? Ontvang je de kaarten op tijd? Zijn de plaatsen zoals verwacht? 


Waarom word je hier zo blij van?
Zelf ga ik ontzettend graag naar het theater en concertgebouw en ervaar het elke keer weer als geluksmomentje. Ik wil onze leden diezelfde ervaring bieden. Details zijn hierbij heel belangrijk; een vlotte bestelprocedure, mooie plaatsen in het theater, een lekker pauzedrankje, etc.. 
Samen met mijn collega’s ben ik daarom dagelijks op zoek naar manieren om ons proces te verbeteren. Aan de hand van feedback die wij krijgen van leden komen we al een heel eind. 
 

Wat is de grappigste vraag die je ooit hebt gekregen?
Oh jee… haha… wat een lastige! Misschien niet zo zeer een vraag, maar sommige leden sturen ons na het bezoeken van een voorstelling een uitgebreide recensie. Dat is vaak grappig om te lezen. Zeker toen er een tijdje geleden iemand schreef dat hij onverwacht bij een voorstelling in Koninklijk Theater Carré vlak naast prinses Beatrix bleek te zitten!


Is er ook een probleem dat jij niet direct kunt oplossen voor leden?
Soms vragen leden naar de status van hun bestelling. Kaarten voor voorstellingen en bioscoopvouchers worden echter niet door ons, maar door onze ticketpartners verstuurd. Wij kunnen dus niet altijd zien wat de status is van een bestelling. Wel helpen wij natuurlijk graag verder. Wij kunnen aan onze ticketpartner vragen waar de tickets blijven, maar meestal is het sneller om zelf met de ticketpartner te schakelen. In dat geval geven wij graag het telefoonnummer of e-mailadres van de betreffende partij. 
De antwoorden op de meest gestelde vragen zijn overigens op onze website te vinden. Daar is deze informatie ook te vinden.


Wat is jouw motto als Customer Happiness Officer?
Elke dag een fan erbij! :)

Heb je zelf ideeën over hoe wij onze service kunnen verbeteren? Laat het Gwendolyn weten via gwendolyn@cultuurwerkt.nl. Heb je recent via CultuurWerkt! een mooie ervaring in het theater gehad, en verliep alles soepel en volgens plan? Ook dat horen we natuurlijk graag!

 

Schrijf een reactie

Wordt niet publiek getoond.

Je gebruikt een oude browser, waardoor deze website niet werkt.
Update naar een modernere browser.