Veelgestelde vragen


Wat doet CultuurWerkt!?

CultuurWerkt! biedt kunst en cultuur aan medewerkers van bedrijven. Medewerkers van aangesloten bedrijven hebben toegang tot het online platform waarmee met veel voordeel kaarten gekocht kunnen worden voor o.a. toneel, musea, theater, film, musicals, familievoorstellingen en concerten. Kunst & cultuur als arbeidsvoorwaarde! Zo versterk je – naast de de kunsten in ons land – jouw medewerkers.

Wat biedt het lidmaatschap van CultuurWerkt!

  • Toegang tot het platform op basis van lidmaatschap.
  • Meer dan 550 culturele aanbiedingen op jaarbasis met kortingen oplopend tot 70%.
  • Wekelijks een nieuwsbrief met kunst en cultuuraanbod, acties en inspiratie.
  • Landelijke spreiding.
  • Grote diversiteit in het aanbod.
  • Wekelijks win-acties.
  • Collega’s, familie en vrienden kunnen ook gebruik maken van het voordeel.
  • Helpdesk voor al uw vragen en die van uw medewerkers.

Hoe gaat het in zijn werk als mijn organisatie lid wordt?

Als jouw organisatie lid wordt ontvang je een introductiemail met een link waar je een account kunt aanmaken en activeren. Hier kun je ook direct jouw voorkeuren (regio en genres) aangeven en aanmelden voor de nieuwsbrief. Zo ontvang je wekelijks de laatste on- en offline aanbiedingen, tips en winacties in je inbox.

Hoe kan ik mezelf registreren?

Het is belangrijk dat het bedrijf waar je werkzaam bent lid is van CultuurWerkt!. Alleen dan kun je gebruik maken van het aanbod. Je ontvangt de inloggegevens van je werkgever. Heb je deze nog niet ontvangen? Je kunt ons altijd even bellen of mailen. Wij helpen je dan graag verder met het inloggen!

Ben ik lid?

Wil je weten of jouw organisatie is aangesloten bij CultuurWerkt!?
Doe hier de ‘Ben ik lid’ check!

Hoe activeer ik mijn account?

Je kunt je account activeren op www.cultuurwerkt.nl met de inloggegevens van jouw werkgever. Heb je deze nog niet ontvangen? Je kunt ons altijd even bellen of mailen. Wij helpen je dan graag verder met het inloggen. Ook kun je na het inloggen een persoonlijk account aanmaken.

Hoe kan ik inloggen?

Je kunt inloggen op www.cultuurwerkt.nl met de inloggegevens van jouw werkgever. Heb je deze nog niet ontvangen? Je kunt ons altijd even bellen of mailen. Wij helpen je dan graag verder met het inloggen. Ook kun je na het inloggen een persoonlijk account aanmaken.

Wat zijn de voordelen van een persoonlijk account?

Wanneer je een persoonlijk account hebt aangemaakt, kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief en je voorkeuren aangeven. Daarnaast is er de mogelijkheid om mee te doen aan exclusieve prijsvragen en vrijkaartenacties.

Ik kan niet inloggen, wat nu?

Je kunt inloggen met de inloggegevens van jouw werkgever. Ben je deze kwijt? Neem dan contact op met ons of jouw werkgever.

Heb je een persoonlijk account aangemaakt en ben je je wachtwoord vergeten, dan kun je een nieuwe opvragen via deze link.

Wachtwoord vergeten?

Ben je je wachtwoord vergeten, dan kun je een nieuwe opvragen via deze link. Heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

Je ontvangt de nieuwsbrief als je een persoonlijk account hebt aangemaakt. Hierna ontvang je automatisch de nieuwsbrief met verschillende aanbiedingen en prijsvragen. Je kunt je ook aanmelden voor de nieuwsbrief door rechtsonder op de website jouw e-mailadres in te vullen.

Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Wil je je uitschrijven voor de nieuwsbrief? Meld je dan af via de link onderaan de nieuwsbrief.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Wil je geen gebruik meer maken van jouw CultuurWerkt! lidmaatschap? Neem dan contact met ons op.

Hoe bestel ik kaarten?

Nadat je bent ingelogd kun je kaarten bestellen. Ga naar de culturele agenda en klik op de aanbieding van jouw keuze. Je ziet vervolgens meer informatie over de aanbieding, waaronder de prijzen, de verschillende data en de korting. Klik op de knop ‘Bestellen’. Er verschijnt een pop-up scherm. Hier staat o.a. de CultuurWerkt! kortingscode op en extra informatie over hoe je de code moet gebruiken. Klik hierna op bestel direct online. Je wordt nu doorverwezen naar de website van de culturele organisatie.

Kunnen kaarten ook besteld worden voor collega’s, familie of vrienden?

Collega’s, familie en vrienden kunnen ook gebruik maken van het voordeel. Het voordeel is niet persoonsgebonden en er kunnen meerdere kaarten (max. 8) per bestelling afgenomen worden. Een leuk teamuitje behoort ook tot de mogelijkheden.

Is er een maximum aantal kaarten dat besteld kan worden?

Per bestelling kunnen maximaal 8 kaarten gekocht worden. Aan het aantal bestellingen zit geen limiet. Mocht het zo zijn dat je met een grote groep een culturele activiteit wil bijwonen uit de culturele agenda dan kan er altijd contact met ons worden opgenomen om te kijken wat we kunnen regelen.

Kan korting worden gecombineerd met andere kortingen?

Nee, het niet mogelijk korting van CultuurWerkt! te combineren met andere kortingen.

Waar zijn de culturele activiteiten?

We hebben een landelijke spreiding. De theaters, bioscopen, musea, concertzalen bevinden zich in het hele land.

Welke bioscopen zijn bij CultuurWerkt! aangesloten en waar?

Pathé met 26 bioscopen. Alle 17 Kinepolis bioscopen. Vue met 14 bioscopen.

Wanneer gelden de aanbiedingen?

De aanbieding geldt alleen voor de data en rangen die op onze website vermeld staan.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Je kunt direct contact op te nemen met de organisatie waar je de kaarten hebt besteld. Zij kunnen de status van je bestelling nakijken.

Je gebruikt een oude browser, waardoor deze website niet werkt.
Update naar een modernere browser.